natjecanja - zg.ibt 2012 - logo lig... |
Rang | R.b. | Ime | Prezime | Razred | Škola, klub, udruga | 1.kolo (300) | 2.kolo (300) | 3.kolo (300) | 4.kolo (300) | Zbroj | % | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
| Petar | Orlić | 8. | OŠ Josipa Račića | 300 | 300 | 131 | 216 | 816 | 90.67% | ||
2. |
| Robert | Benić | 7. | Udruga S vijugom | 300 | 300 | 88 | 200 | 800 | 88.89% | ||
3. |
| Karlo | Grozdanić | 7. | Oš Josipa Račića | 240 | 300 | 221 | 130 | 761 | 84.56% | ||
4. |
| Vedran | Kurdija | 7. | OŠ Mladost | 220 | 220 | -- | 248 | 688 | 76.44% | ||
5. |
| Tomislav | Babić | 7. | Osnovna Škola Rapska | 292 | 200 | 150 | 134 | 642 | 71.33% | ||
6. |
| Leon | Starešinić | 8. | OŠ Josipa Račića | 300 | 300 | -- | -- | 600 | 66.67% | ||
7. |
| Hrvoje | Ricijaš | 7. | OŠ Josipa Račića | 216 | 220 | 96 | 150 | 586 | 65.11% | ||
8. |
| Ana | Crnković | 7. | UIBT | 286 | 132 | 20 | 90 | 508 | 56.44% | ||
9. |
| Mislav | Jelašić | 7. | OŠ Josipa Račića | 182 | 168 | 120 | 90 | 470 | 52.22% | ||
10. |
| Marija | Gegic | 8. | OŠ Retkovec | 300 | -- | -- | -- | 300 | 33.33% | ||
11. |
| Manuela | Lukić | 8. | OŠ Marina Držića | 162 | 111 | -- | -- | 273 | 30.33% | ||
12. |
| Kristian | Rücker | 7. | J.J.Strossmayer | 90 | 36 | 25 | 60 | 186 | 20.67% | ||
13. |
| Marko | Lazarić | 7. | OŠ Centar | -- | 144 | -- | -- | 144 | 16% | ||
14. |
| Zvonimir | Lončarić | 7. | 1. osnovna škola Vrbovec | 47 | 60 | 20 | 20 | 127 | 14.11% | ||
15. |
| Ivor | Šlibar | 8. | I. OŠ Vrbovec | 47 | -- | -- | -- | 47 | 5.22% |
P1 | Ukupna lista: | Svi Neparni razredi Parni razredi |
1.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |
2.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |
3.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |
4.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |
P2 | Ukupna lista: | Svi Neparni razredi Parni razredi |
1.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |
2.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |
3.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |
4.kolo: | Svi Neparni razredi Parni razredi | |